lite knasig biltur med friday.

Nu sitter jag hemma och väntar på att Idis ska komma hit, vi ska ut och promenera senare! Idag har jag tagit svinsprutan, det gick väl bra men har rätt ont i armen nu, får se hur man mår imorgon!

Idag har jag och Frida varit ute på en riktig biltur, först fick vi leta parkering vid skolan i typ 15 minuter och senare på dagen blir det en lite dålig parkering så hon lär klättra över till passagerarsidan för att komma ut bilen, och då råkar hon slå huvudet i backspegeln så att den gick av? olyckligt va.. Då var det bara att åka till bilmetro och be om lite hjälp! Så en shysst kille följde med oss ut och fixade det, fridas nya kärlek de vill säga ;)

Kommentarer
Postat av: Din chaufför

Jag tycker vi kan ta oss en tur till Bilmetro någon mer dag. Vi bara fixar ett litet fel och får lite hjälp. GRRR ;)

2009-11-12 @ 19:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0