näst sista dagen på H&M imorgon



Det är faktiskt hemskt! Har trivts väldigt bra på H&M. och imorgon är det näst sista dagen vi ska vara där. Riktigt tråkigt! Så man får passa på och ha två riktigt roliga sista dagar. Sen går vi bara i skolan på Onsdag sen är vi långlediga! Väldigt skönt ska det bli. Imorgon ska jag få reda på något roligt, eller det blir kul eller tråkigt, vi får se. Jag kanske avslöjar det för er om det går den vägen jag verkligen har hoppats på. Annars icke.
Ikväll har jag varit hemma hos kickan, vi lagade lite mat till Erik och Ted. pappas pasta gratäng, MUMS :) Kikade lite på talang och så!
Nu blir de en dusch och sen sängen.
Hugs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0