Vardagslyx.




Nu är jag hemma från praktiken, dagen har gått fort eftersom jag har haft mycket att göra. Vi håller på att flytta om alla varorna på kosmetik så full fart har det varit idag! Så har jag hunnit med och shoppat lite nytt på lunchen och rasten, igår köpte jag dom nya jeansleggingsen, det enda jag inte gillar med dom att det inte var några fickor. men men, sen idag köpte jag leggingsen och mascaran.  Blev pålurad en dior av  hon som jobbade på kicks, men det kändes bra efter jag hade köpt den, kändes lite lyxligt, så då blir man glad även fast det blir inte onödiga pengar. Nu väntar jag på mathias som kommer när som helst, ska äta lite mat och sen blir det bandy med ost och kex. Ska kika lite i matteboken tänkte jag också.

Ett + till Nathalie Ringwall idag också för att hon har varit en super bra tjej :)

Kommentarer
Postat av: nada

tack min söta mathilda!:D

2009-03-18 @ 23:02:02
URL: http://nathalieringwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0