Ett klick ifrån att boka den underbara Thaliand biljetten.

Ikväll har jag Frida och Denise varit hemma och kollat resor. Vi har hittat en bra resa nu, men dock vet vi inte om det är den perfekta. Så vi ska vänta någon dag till och leta lite till! Annars idag har jag varit på stranden som vanligt. Imorgon blir det stranden och förmodligen en sväng till Gävle, sen ska vi fira våran kära Frida som fyller 18 :) Så då blir det nog lite festligheter till kvällen :)
Hoppas alla har en bra sommar. För på Lördag är mitt sommarlov över. Då börjar jag min första jobbdag, sen på Måndag börjar jag verkligen på riktigt då kommer jag att jobba 6 dagar i veckan i 6 veckor framåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0