Australia Australia,


En riktigt bra film var det, den rekomenderar jag starkt att ni borde se! Fried rice with chicken var inte alls lika gott som i Thailand heller, smått besviken. Jag vill äta det som det skaaa vaaara! Nu kom mathias hem hit, vi ska nog åka hem till honom snart för att sova. Imorgon börjar jag min jobb vecka med eftermiddag så börjar halv 1. Det är rätt skönt i alla fall.
Jag sitter och kikar runt på en massa kommande höst kollektioner, och de finns så saaaaatans mycket snygga kläder till hösten!

Kommentarer
Postat av: erika duveet

fin du var på bilen mathildirus, o jäklar vad brun du blitt :D

p.s. hoppas du har det bra såhär på sommarlovet!!

2009-07-05 @ 23:40:32
Postat av: Anonym

Gud vad fin du är! =)

2009-07-06 @ 10:04:03
Postat av: Friden

som jag har tjatat att filmen måste ses!! Men har nån lyssnat? IKKE. Kul att du gillade den ett halvår efter mitt tjat iallafall. Nu har jag ändå glömt hur den var så jag kan inte prata om den... Men bra thilden!! :D



ha så kul på jobb idag, själv är jag lediiiig!

2009-07-06 @ 11:43:45
URL: http://fridalytter.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Tack så jätte mycket hörni :)

Ja erko, jag har ett bra sommarlov, dock att jag gjorde min första arbetsdag idag. Så jag blir nog inge brunare =) hihi

haha jaaa Frida den var SKIT BRA!!

2009-07-06 @ 18:44:48
URL: http://mathildapet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0