Söndags innebandy

Hej!
Jag har inte kunnat skrivit på hela dagen eftersom först har jag haft match, och sen hade mathias match som jag stannade kvar och kikade på. Vi förlorade våran första match för säsongen idag, 7-2 blev det, Riktigt tråkigt faktiskt! Men dom var ju ganska mycket bättre än oss, så vad ska vi göra! Herrarna förlorade derbyt också emot ggik med 8-6 lite mera jämn match där. Nu är jag riktigt trött! Har packat väskan käkat tacos och varit i full fart! :)Kan ni tänka er, imorgonnatt åker jag. Fy tusan vad skönt det ska bli! Imorgon ska jag iallfall vara på praktiken som vanligt, sen är det bara hem och sova och krama på mathias som gäller :)  

Du är så SÖT IDA! Med bilar i näsan och allt =)



Ni klarar det här killar..

Kommentarer
Postat av: erkan duvet

du får ha det så BRA utomlands nu mathilda men sola för gudars inte För mycket;)

2009-01-11 @ 23:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0