MIN LÖRDAG BESTOG AV FÄRGNING & SHOPPING

Idag ringde klockan redan vid tio! Dags att kliva upp och göra sig redo för att fixa till håret. Och resultatet blev very good! Det blev lite mera ljusa slingor samtidigt som det blev lite brunrödare? inte sån dramatiskt stor skillnad men det blev mycket bättre och finare :) Så jag är nöjd. Det blev ingen klippning, jag vägrade fast Carina ville ta av en bit av håret på mig. Så fort jag kommer hem från Teneriffa ska jag boka mig en tid. Så får hon klippa mig då :) När jag var färdig hämtade mamma upp mig så åkte vi en sväng till Gävle. Jag köpte mig en kjol som precis hade kommit in till vårkollektionen. Den var grymt snygg! Kostade 359 ;- Jag kan lägga upp en bild sen. Det var iallfall en svart en korallröd och en beig rand på den. Nu ska jag och baby sätta fart och laga lite lax. Sen senare ikväll ska jag nog göra något mysigt med Karolina och Lisa. 
PUSSDÅ
  

Kommentarer
Postat av: thias

grymt snygg kjol, och det är bara jag som har sett den ännu ;) woohoo! haha! loove!

2009-01-10 @ 18:56:08
Postat av: thias

... även håret blev fantastiskt snyggt baby :)

2009-01-10 @ 18:56:39
Postat av: Fanny

tack detsamma!

2009-01-10 @ 19:15:40
URL: http://faaanys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0