En uppdatering annars blir ais deprimerad

Ja vad ska jag skriva, imorgon är lovet slut och dags för nya tag! Dags att börja plugga igen! Eller inte riktigt, det blir en vecka med 3 dagar för mig, sen på måndagnatt åker jag till teniriffa :) Det ska bli fantastiskt härligt faktiskt! Gårdagen blev det lite bowling med laget och sen stor kalas hemma hos mormor! Otroligt god mat bjöd hon släkten på. Sen åkte jag hem till ida för att vara uppe hela natten för att heja på små kronorna som spelade VMFINAL! men tyvärr så blev det ju kanada som tog hem segern,  

Idag har jag sovit så länge jag bara kunnde tills kickan ringde och väckte mig eftersom vi hade planerat att kika på aston-ggik. Så då var det bara att ta sig ur sängen och in i duschen! Kikade på matchen med kickan ida och sanna. Sen åkte jag och mathias en sväng och hälsade på hos broder min där mamma och pappa höll på ordna massa saker, dom satt upp lite hyllor och sådant, snackade lite med dom och sen åkte jag och mathias för att köpa oss en varsin grilltallrik.  Men nu är vi bara hemma och myser, har ätit så jag är proppmätt! Kollat på båda Arn filmerna, dom är bättre än vad jag trodde,Så är det ju riktigt skönt att klockan är så lite så man är pigg och fräsch imorgonbitti. 
 


Kommentarer
Postat av: amandais

sådärja!

2009-01-06 @ 22:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0