Alice in Wonderland


Idag har det varit en bra dag på praktiken! Den har gått rätt fort, så gjorde jag och jennifer något ut över det vanliga, vi skippade maten i gallerian nian och gick och käkade på Java istället. Grymt gott var det! Vi åt bakad potatis med kycklingröra och sallad. Så där kommer vi att luncha flera gånger framöver. Nu sitter jag hemma och har nyss läst igenom lite svenska, världens krångligaste text? fattade inte syftet med texten, så jag lär väl ta och läsa det en gång till! Om en timme har jag träning, förmodligen så blir det bara lite lugnt idag eftersom vi har spelat två matcher i helgen. Så det ska bli skönt. Näe nu ska jag läsa igenom svenskan en gång till!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0