8 timmar kvar sen sticker vi

Halv fyra inatt går bilen från Sandviken emot Arlanda. Sen sticker vi iväg till Teneriffa, halva tjocka släkten 10 stycken blir vi. Så det kommer bli riktigt skoj:) Har nyss kollat vädret 6 soldagar av 7! YES! Hoppas det stämmer bara, GODE GUD:) Idag har jag haft praktik på H&M. Det var en bra dag, har haft det riktigt trevligt på hennes med Jennifer :) Nu ska jag äta och fixa en massa. Ska lägga in lite låtar på ipoden snart,
Snälla hjälp mig med några bra musik tips?
Puss

Kommentarer
Postat av: annika fisk

hört Jamie T - Sheila. och alla jamie T låtar, ljuvkille dedär, pz

2009-01-12 @ 21:07:25
Postat av: Mathilda

Nej dom har jag faktiskt inte hört! Tack så mycket :)

2009-01-12 @ 21:56:33
Postat av: idaaaaaaa

Trevlig resa duuuu

2009-01-12 @ 23:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0