Vilken härlig födelsedag man kan ha

Äntligen sitter jag ner och tar det lite lugnt! Har haft fullt hus här hela dagen känns det som. Jag är verkligen jätte nöjd med min födelsedag, jätte fina presenter och allt har helt enkelt varit super! Så nu är det bara gå och lägga sig om ett tag, eller så ska jag och mathias kika på en film innan vi somnar. För imorgon är det upp och börja packa allting. Känner mig lite smått stressad över det faktiskt. Så ska vi en vända på banken och fixa lite papper och så ska jag ge mathias lite pengar som vi ska föra in på hans konto. Sen kommer familjen Jakobsson hit och fikar lite. Så ska jag försöka hinna med och fika lite med tjejerna så jag får träffa dom en gång till innan jag åker :)
Tack så hemskt mycket till alla som gjorde min 18årsdag toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0