If there´s a soulmate for everyone

Hello there,
Idag har jag varit på H&M hela dagen som vanligt, och imorgon har jag också praktik, men en rolig sak är ju att då är Idis också kommer att vara där, wiho. Efter praktiken imorgon ska jag utnyttja min make up store sminking som egentligen var inbokad till den 21 februari, men då ska vi ha försäljning i valbo med uf företaget så då var jag tvungen att ändra på det, skönt att få lite smink i alla fall, det kan behövas nu faktiskt. Nu är det näst intill bestämt thailand den 24 februari! Idag efter praktiken har jag försökt pluggat lite matte, men det är ju nästan omöjligt, har läst igenom och försöker att fatta hur man räknar ut alla slags olika sanolikheter..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0