HIPP HIPP HURRA JAG FYLLER 18 ÅR IDAG

TACK SÅ JÄTTE MYCKET FÖR IGÅR TJEJER!:)
Jag hann aldrig krama om er alla ordentligt! Taack för allt jag är huuur nöjd som helst för allting:)
PUSSAR PÅ ER

Imorse vaknade man av en fin sång från mamma pappa och mathias! Lite ont i huvudet har jag väl från gårdagen, men det blev inte så farligt! Nu har jag fått mina presenter från mamma och pappa :) och jag fick en datoooor:) wihoo! och lite smått till resan :) Sen fick jag ett presentkort på kicks av Peter :) och min lilla gobit glömde min present i lägenheten igår natt när vi åkte hem, så jag får den lite senare idag! Sen kommer ju stora släkten  så då blir det partaj idag igen!
Jag ska bjuda på lite bilder från gårdagen senare, ska fixa lite med datorn nu :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0