En liter kaffe blandat med en massa böcker..

Hela vardagsrumsbordet är utspritt med en massa papper från första världskriget.. brasan är tänd bakom ryggen på mig och tvn är avstängd! Det är faktiskt ganska mysigt. Så står mamma och poppar musik i köket och bakar till min födelsedag! Nyss har jag svept i mig världens största kopp med kaffe, det kan faktiskt behövas om alla dessa ord ska fastna i mitt huvud. Jag som gärna ville umgås med tjejerna idag, men det ser rätt mörkt ut på den fronten faktiskt.. Så jag längtar grymt till lördag då jag ska ha min lilla sweet eighteen middag!
Pussdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det kan jag :) ska jag förklara eller göra det åt dig? kram!

2009-02-18 @ 20:26:02
Postat av: Anonym

oj det var från mig om inte namnet råkade komma med :)

2009-02-18 @ 20:26:27
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0