bokslukare..

Hello there..
Nu är klockan snart 5, och vi är uppe på rummet, har pluggat lite, ska snart ut och käka och sen tillbaka för att plugga lite ikväll.. Jag har haft oturen och fått utslag efter en bränn manet idag. Det är jätte mycket småa manetbitar i vattnet. Men dom försvinner nog snart. Igår käkade jag min favvorätt fried rice with chicken och en soda water för 70 bath! Vilket motsvarar ungefär 16 kronor. Inte illa va?
Denise är iväg med Majbritt och försöker fixa hennes dator, den strular väldigt mycket med internet här på rummet, sjukt drygt för henne!
Nej nu blir det en ice tea på balkongen med fridis innan vi ska ut och käka!
PUSSDÅ

Kommentarer
Postat av: Kerstin din vän!

GAAAAAAAAAAAAAAAH, så jävla AVIS ! hoppas ni har det bra tjejer, tänk att ni äntligen är där ! sjukt ju!

2009-12-09 @ 11:43:54
Postat av: Mamma

Hej stumpan ! Du har då otur och bli bränd av maneter du ! Du kan smörja på lite av kortisonsalvan jag skickade med om det svider och kliar, men då kan du inte sola mer den dan :( Hoppas det går över ! Längtar efter dig /puss

2009-12-09 @ 15:12:37
Postat av: erkot

vad härligt att ni kommit fram i välbehåll tjejer! (jag vet, liite sen);) det låter som ni har det riktigt bra och snart hoppas jag vi ses på skype! =D

PUSS PÅ ER!

2009-12-09 @ 19:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0