Stockholmo.


Nu är man äntligen hemma efter en heldag i huvudstaden. Har kastat av mig alla kläder och krupit in i en stor mysoverall. Har haft en grymt mysig dag med Mikaela. Vi har shoppat lite, ätit gott och helt enkelt haft det bra bara. Men tiden går ju iallfall alldedes FÖR fort. Känns som vi har stressat igenom alla affärer. Det blev dock knappt några kort knäppta, det har man inte tid med. Det jag handlade  var en tröja och ett linne från monki,en tröja från H&M och en kjol från American Apparel. Inte så mycket, men jag känner mig nöjd endå. Det är inget särskilt jag känner att jag behöver, så det blev bara lite onödig shopping egentligen. Jag är helt slut nu, så jag tror jag ska ta och gå och lägga mig om en stund. Sen imorgon ska jag jobba igen halv 11.
och jag måste säga GRATTIS TILL TWINS SOM HAR TAGIT KÖRKORT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0