två till dagar av praktiken avklarad!

Dom här två dagarna har gått mycket fortare än förra veckans, pågrund ut av att JAG igår fick en massa smink utav Birgitta för ett värde på 900 kr! Så resten av dagen trippade jag på moln och var grymt glad och lycklig, sen idag så berättade jonas att vi ska få börja sluta klockan 4 på tisdagar istället för 6 då blev man också glad! och SEN så ska få 25 % personalrabatt JIPPY! ALLTSÅ TVÅ BRA DAGAR! :) Och sen så flyttade mathias in igår, så vi sov första natten i lägenheten! Jätte bra blev det, tapeterna som vi valde vart ur snygga ;) sen resten blev grymt bra också! Ska knäppa lite kort sen så ska ni få se hur der ser ut, men vi har tyvärr inte något internet än, så det få bli en annan dag jag lägger upp bilderna, eftersom jag bara ska packa med mig lite saker här hemma nu och sen ska jag cykla tillbaka till barrsätragatan!
JAG ÄR EN LYCKLIG TJEJ, TACK OCH HEJ!

GRATTIS TILL GÖMDA LISA SOM FYLLER 18 ÅR IDAG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0