Tillbaka i skolan

Hej,
Nu har dom två praktikdagarna varit, Och det var min sista vecka på kosmetikavdelningen, rätt tråkigt faktiskt för jag har haft det jätte roligt och bra där. Tack för 3 bra veckor Hanna och Birgitta! Nästa vecka ska jag vara nere på herr, Hoppas det jobbar några härliga tjejer där nere som man kan ha roligt med på dagarna. Igår lagade jag lite mat med karro och kerstin, sen kikade vi lite top model och sen på dom där tokstollarna filip och fredrik! Väldigt trevligt, Idag åker mathias till tyskland, så då blir jag lämnad att sova ensam några dagar, men jag får lägenheten för mig själv så vi ska nog ha en riktigt myskväll där vi tjejer! :)

Kommentarer
Postat av: ERKAN

du är verkligen sämst på att uppdatera, mathilda!!

2008-09-11 @ 22:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0