MÅSTE TÄNKA KLART OCH TYDLIGT

Svenskan är över,
Nu är det dags att köra på med UF vi måste verkligen komma igång och jobba ordentligt. För alla tycker att det ska bli jätte roligt, bara vi kommer igång. Vi behöver höra startskottet. och jag håller på att vela fram och tillbaka med hur jag ska göra med datorn, som jag skulle ha beställt för ett tag sedan. Skulle vara skönt att ha en HELT egen dator, förutom skoldatorn,mathias dator, pappas dator, och den stationära. en vit fin egen:) Men jag lär ju välja hur jag  vill prioritera mina jobbpengar. Jag har lagt undan en ganska stor summa som det står THAILAND på, Sen har jag lite kvar som jag antingen kan köpa en dator för eller shoppa upp? svårt sånt här.  

Jag är väldigt trött idag känner jag. Efter skolan ska jag göra några ärenden sen ska jag och mathias laga lite wook sen ska jag träna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0