Längtar tillbaka till magaluf!

Kom hem från skolan för ett tag sedan, just nu är jag i lägenheten, ska snart sätta fart och plugga lite, sen ska jag möta mikaela och malin vid ica, för vi ska nämligen laga oss lite mat! Sen kommer karran och twins förmodligen efter träningen så ska vi kika lite idol :) Riktigt mysigt!

  
Jag vill tillbaka till Magaluf! För det var så satans roligt där, perfekt ställe att åka till. Finns allt för sol,slapp,partySUGNA tjejer och killar! Det var roligt det tjejer, det gör vi om :) Det är vädret här hemma som gör en så deppig, och att allt har börjat igen, skolan träningarna. hela veckan är alltid planerad i förväg med träningar och plugg.. 
jag lovar att jag ska bjuda på en massa bilder från magaluf sedan, när jag kommer hem, för jag har dom inte på mathias dator. 

Kommentarer
Postat av: Lovisa jävla tägtström

Roligt att ni frågar mig å!!!!!!!!!!!!!!

2008-09-04 @ 20:16:19
URL: http://lers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0