JAG UPPDATERAR!

Jag vet Erika, jag är dålig ;) men jag lovar det ska bättra sig!
Idag har vi varit på UF kick off i Gävle, helt okej faktiskt men man blir rätt trött av att lyssna så mycket. Sen kikade jag och malin runt lite på stan i Gävle, fick med sig ett och annat hem faktiskt. Härligt och ha paketen fixade till nästa kommande stora 18års fest! :) Sen köpte jag en lite stickad tröja på veromoda, och ett halsband till mamsi. Ikväll har jag haft det mysigt här hemma med malin karran och lenniie. Kikat på idol och snackat gossip. imorgon börjar jag skolan klockan 2, helt otroligt lär jag då säga, så funderar på att sticka ner på stan och klippa mig. eller sova ut? jobbigt att bestämma sig faktiskt, vi får se hur trött jag är imorgonbitti. Har pratat lite med mathias också, och dom är framme och har det bra i tyskland. Hoppas dom får det roligt:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0