Ja tjejer NU ska jag ta tag i tyskland, så ska DU med säg det till mig!!!

Exakt så är det faktiskt så att vi måste boka så fort som möjligt för att få det bästa priset, och jag lovar att det kommer bli så jääävla roligt, slippa skitviken över nyår. Kanon KUL! :)
Kom precis hem från träningen, riktigt roligt idag faktiskt även fast jag var så trött! Innan dess har jag varit hos mormor och östen hela kvällen efter skolan, dom har bjudit mig på god mat och efterätt! :)

Vårat UF företag är i full fart och vi har hittat en som ska skapa produkten åt oss och han är jätte possitiv och tror starkt på våran idé och det är jätte roligt.

Sitter ensam i lägenheten nu och det gillar jag inte, men mathias kommer väl hem snart med min efterlängtade ramlösa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0