En mysig middag på kharma lounge



Är det någon annan Sandvikare eller någon i närheten som har fått en sån här inbjudan?
Var snäll och kontakta mig :) vore lite trevligt med sällskap till Stockholm faktiskt.
Jag är väldigt förväntansfull inför den stora kvällen, eftersom man får träffa väldigt mycket andra bloggare och så händer det ju ett och annat roligt under kvällen.

Idag har jag mathias,mamma och broder käkat middag på kharma lounge, Det var riktigt mysigt och god mat! Tack mamsen var maten! Idag kom även min peak jacka! Den kom i en jävligt stor kartong, nästa så jag trodde att jag hade dom hade skickat två till mig, men den var perfekt iallfall. Nu längtar jag bara efter min skor som kommer nästa vecka, DOM ÄR SJUKT SNYGGA!
Imorgonbitti klockan 10 ska jag vara hos frissan, ska fräscha upp det lite och göra lite slingor. Sen på kvällningen får vi se vad som händer, något med tjejrna iallfall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kom det sig att du fick den inbjudan???

2008-09-26 @ 23:48:25
Postat av: Anonym

Hur har du kunnat få in bjudan?? din blogg är väll inte så stor? har du vunnit lr? :-P

2008-09-27 @ 09:51:46
Postat av: mathilda

Ja hörni, jag har inte vunnit den, fick ett mail av en tjej på veckorevyn när i slutet av sommaren och hon skrev att hon gillade min blogg och att hon skulle skicka en inbjudan till mig senare, så fick jag den. thats IT!

2008-09-27 @ 17:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0