PASSA PÅ ATT SPONSRA BRÖSTCANCERFONDEN

Varje år insjuknar cirka 7 000 kvinnor i Sverige i bröstcancer. Det innebär att närmare 20 kvinnor varje dag får en bröstcancerdiagnos. Men bröstcancer drabbar inte bara den enskilda kvinnan. Den berör också hennes anhöriga, vänner, arbetskamrater.

Vår vision är ett bra liv för alla bröstcancerbehandlade och en lösning på cancerns gåta. Vill du vara med och förverkliga den visionen?
Det kan du göra genom en gåva till Bröstcancerfonden.
Jag tänker iallfall vara med och påverka, var det du också!
Därför har jag bytt min design till rosa nu under närmsta månaden.




PÅ SEKUNDEN:
Just nu sitter jag i skolan med Erika och jobbar lite med UF. Det vi även kommer att göra resen av eftermiddagen, det är rätt drygt eftersom vi har det typ hälften av alla lektioner som vi har i skolan. Så man tröttnar rätt fort och tycker det blir jobbigt. Jag ska lägga upp lite flera bilder från Galan senare så att ni får se vad jag var på för roligheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0