Mysig höstdag i oktober

Så nu är ännu en vecka avklarad på praktiken. Så nu kommer jag inte vara på h&m föräns om tre veckor, eftersom vi har resursvecka och höstlov! Skönt, Sitter och skriver det sista i min bokrecension nu, sen ska väl den bara läsas igenom och rättas. Det tar ju tid det också som sagt! Har nyss käkat lite med mamsi och seb.
Nu är det bara två dagar kvar tills jag ska åka på blogawards. Det kommer bli otroligt roligt och spännande. Tur att jag har hittat en läcker klänning att ha på mig. Nu ska jag fortsätta att skriva lite,




Kommentarer
Postat av: Söderlund

Söderlund har nu dragit igång en ny tävling på sin blogg! Nu har du chansen att vinna en riktigt snygg och fräschdoftande Parfym ifrån Hudson Bay. Jag hoppas att du tar chansen och deltar i denna tävling som samarbetar med denna blogg som just nu är en av de absolut snabbast växande i bloggvärlden!



[Får be om ursäkt om du ser detta som reklam. Men detta sänds endast ut för att jag vill att så många som möjligt ska kunna få chansen till att vara med i denna tävling. Ett simpelt sätt att vinna en parfym som i våra affärer ute i vårat avlånga land kostar 750 kronor. Lätt att tjäna in genom att tävla alltså]



Tack på förhand, och ha en bra fortsättning!



Mvh

2008-10-15 @ 01:48:34
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0