Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdatering.

Har inte skrivit på ett bra tag, jag vet att jag har sagt att jag ska bli mycket bättre på det. men har varit inne i en period där inget går ihop så bra, så har inte orkat skrivit och har inte haft en anning om vad jag ska skriva om, men jag ska göra ett nytt försök att komma igen nu!
I helgen har jag gjort en massa mysiga saker.
i Fredags åkte jag hem till kickan efter skolan och lagade mat och sedan kollade på idol och pratade en massa. Sen i lördags var vi hembjudna på inflyttningsfika hos Ida. Hon bjöd på en massa gott och kaffe, och vi hade köpt en fin orkidé som passade helt utmärkt på hennes bord. Sen åkte jag och ida och kikade på herrmatchen.. Sen fanns det en massa olika alternativ som man kunde göra under kvällen. men jag och ida bestämmde oss för att köra på en bio kväll så vi åkte in till gävle och kollade på Patrik 1,5 sjukt rolig! bara att jag hade en väldigt jobbig tjej bredvid mig, som upprepade allt som dom sa på filmen! Stackars pojkvän som satt bredvid.
Idag har jag haft match, vi vann emot aston med 8-1. Rolig match faktiskt! Bra jobbat tjejer. Nu är jag och Mathias hemma i vallhov med mamsi, har käkat lite pasta carbonara och så har vi hyrt en film. Så det blir mys här hemma ikväll.

Nu är det lov också, Så vi får hoppas det händer en massa skoj!

Kommentarer
Postat av: änt

var du tvungen att lägga ut en sån vacker bild? ....

2008-10-27 @ 00:56:49
URL: http://beatboys.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja det är väl klart! :)

2008-10-27 @ 16:29:15
URL: http://mathildapet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0