Härlig åktur till Borlänge i ONÖDAN idag.

Vi vann matchen idag emot långshyttan med 4-3. Så det var ju bra! haha bara att det hände en liten olyck påväg dit,jag åkte med denise och hennes pappa, och hon hade sagt att vi skulle spela matchen i borlänge till Peter. Så vi åkte nästan 10 mil FEL! Och jag visste ju att vi skulle spela i långshyttan eftersom jag hade sett till så att Kurvan skulle vara på plats och kolla på matchen, men eftersom jag inte visste vart det låg, så fattade jag inte att vi åkte fel. Men precis när vi kommer fram till borlänge så ringer amanda mig och frågar vart fan vi är någonstans, Ja snart framme säger peter till mig, Så sa jag -men amanda jag ser ju hallen NU, Vi kommer snart. Så är det Kupolen jag ser. Sen stannar Peter vid hallen i Borlänge, då säger jag men här ska vi ju inte spela? vi ska ju spela i långshyttan! MEN DENISE skriker Peter då,Du har ju sagt BORLÄNGE!! Då är det bara vända och åka tillbaka emot Hofors. Vi hann fram en kvart före matchen startade iallfall. Efter lite hjälp med vägbeskrivning från Kurvan.
Lyckad åktur!   

Härligt ny innebandybild! 05 haha!

Kommentarer
Postat av: amanda

Ni ska ju inte sitta i samma bil hädanefter iaf.. ;) jävla puckon!!!!!!!!!

2008-10-19 @ 22:39:48
URL: http://ais.blogg.se/
Postat av: erkan

läckert du gjort det på bloggen mathilda;)

2008-10-19 @ 23:21:03
Postat av: anna

HAHAHAHA SOPOR!!!!!!!

2008-10-20 @ 19:49:57
URL: http://nallas.blogg.se/
Postat av: Denise

haha, men vi åkte ju fel med flit så vi skulle slippa uppvärmningen fattar ni vell ;) Jag och Mathilda hade planerat allt ;D

2008-10-21 @ 18:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0