GRATTIS BRORSAN 20 BAST.

Har nyss sjungit och gett lite packet till broder. Han fick vädligt mycket fint kan jag säga! En tröja av mig iallfall :) Sen en massa saker till lägenheten av mamma och pappa och släkten, ett jätte fint köksbord som jag faktiskt blev lite avundsjuk på.

Farmor och farfar är här nu, dom har tagit sig en promenad hit för att hämta bilen i det här vädret! USCH,
Men en annan rolig sak är att dom berättade att vi ska åka till teniriffa i januari för att farmor fyller 70! Hur roligt ska inte det bli då? men så har ju jag och mathias lagt undan pengar för thailand i vinter, så det blir ju lite tätt in på där att åka till teniriffa i januari och sen thailand månaden efter. Väldigt mycket resande det här året känner jag! men i loooove it :)

Idag är det dags för seriepremiär! nya matchkläder och allt, klockan halv 6 på jernvallen. Kul :)


 


Kommentarer
Postat av: ikurvinen

MEN MATHILDA!!!!! utomlands igen :o :P du är sanslös

2008-10-05 @ 16:08:22
URL: http://ikurvinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0