Följ min blogg med bloggkoll

Texten är vit(Följ min blogg med bloggkoll) - LÄNK

Ikväll blir det kalasmys med några tjejer.
Ska inom kort möta upp kickan och malin nere på stan för att sedan trippa vidare för att köpa lite kinamat. Dom bjöd ju även på det igår på galan men eftersom jag inte fick i mig så mycket då, så får jag äta det idag istället. Vi ska alltså mysa ner oss med lite käk.godis,idol, och en massa snack. Lite senare får vi även sällskap av två brudar till, Karolina och Madde. Härligt :)
Nu är det dags kila iväg:)

Have a nice party night Erika och Simone
Kvällen blir nog bra för er, somna inte för TIDIGT.
 

Kommentarer
Postat av: ERIKA OCH SIMONE

haha tack detsamma på din myskväll;) vi taggar för full rulle nu och nejdå, vi ska vara uppe tills morgonsolen stiger! FÖRVÄNTA DIG ETT SAMTAL INATT GULLET!!!

2008-10-17 @ 20:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0