Lite information om Galan


Jag i lila och Angelina röd klänning.
Förstår ni hur roligt det var! Okej nu ska jag berätta kvällen lite kortfattat för er,
Det började med att jag stog utanför och väntade på att dom skulle börja släppa in oss tjejer och killar. Sen när dom öppnade dörrarna började kön att röra på sig och tillslut kom jag fram till porten så fick jag säga mitt namn och efter det stiga in. Självklart var röda mattan framrullad. När jag kom in hade jag ingen aning om vart jag skulle ta vägen så då träffade jag på Angelina, Vi gick upp och hängde av oss våra jackor och sen var det dags att MINGLA runt. Vi smakade på både det ena och det andra, det bjöds på mycket god kina mat och en massa olika slags smooties.
Vi blev fotograferade lite här och där, Vi tog även lite foton med blogvärldens största och populäraste tjejer, vi pratade lite och sedan minglade vi vidare. Efter det fick jag en make up gjort av en tjej från maybeline. Det var väldigt proffsigt gjort, Jag var sminkad när jag kom dit, men jag blev en helt annan tjej efter hon hade lagt på lite ögonskugga och annan makeup här och där.
 DAGS FÖR MODEVISNING
Kvällens schema var fullspäckat, En händelse under kvällen var en modevisning. snygga modeller med snygga kläder, den varade i circa 20 miuter. Sen var det bara att fortsätta mingla, prata med bloggare äta lite gott och vara med i olika tävlingar. Kvällens sista händelse var när dom skulle dela ut pris till dom nominerade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0