STRONG LIKE A TIGERLOU

Jag sitter bara och proppar i mig godis och dricker cola, kollar runt på bloggar och en massa kläder. Jag känner verkligen suget att shoppa shoppa shoppa! STOCKOLM HERE WE COME  På onsdag. Så ska nog boka tåget imorgon. Vad ska man ha på sig? jag har mina funderingar, men vi får se vad det blir. Kanske shoppar hem något fint från praktiken på H&M på måndag.. Nu har ju brorsan flyttat också, sitter uppe i hans tomma rum vid datorn. Känns rätt konstigt faktiskt, men jag ska nog besöka honom många gånger, perfekt då kan han få laga lite mat åt mig :) Han har iallfall fått sjukt snyggt i lägenheten, så jag ska visa det också någon dag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kan du bli bjuden på sånna events? medlem på VR? :)

2008-11-16 @ 14:49:53
Postat av: mathilda

nej det är jag inte. Dom hade kollat in min blogg bara, och gillat den. sen fick jag åka på blogawards. och nu det här.

2008-11-16 @ 19:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0