Dags för träning om ett tag

Har varit hemma från praktiken ett tag nu. Vi hadde inte alls mycket att göra idag, strosade runt lite och städa ungefär. men imorgon kommer det att bli mycket mera att göra, för då kommer alla varor som såldes i helgen och så är det ju löning för dom flesta så då kommer det att bli mycket spring inne på H&M.
Jaja nu ska jag iallfall ta och göra mig en macka innan Lisa kommer och hämtar upp mig. vi har nämligen träning till klockan 22:00. och det är lite jobbigt att springa på tom mage ända tills dess. Så blir det middag väldigt för sent ikväll istället. Men ibland blir det så när inte tiden går ihop!
Nu känner jag verkligen att julen börjar närma sig. Julskyltat i dom flesta fönsterna på stan, och snön bara öser ner! Så i helgen kanske det blir en tripp för att handla lite julklappar! Det är alltid lika mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0