VÄRLDENS BÄSTA POJVÄN!

I LOVE YOU MATHIAS!
Världens bästa :) Idag fick jag reda på att vi ska åka till Stockholm imorgon och shoppa över dagen :) Det var egentligen en överaskning, fast han skulle berätta det ikväll för mig, men mamma Maud råka säga bort sig lite, så jag fick reda på det för någon timme sedan, men det gör ingenting:) Så gubben ska alltså bjuda med mig till Stockhol m, han bjuder på lite shopping och mat! Kan han bli gulligare? NEJ :) Så himmla glad blev jag! så roligt när man inte har en aning om någonting, så får man reda på det dagen innan.  Nu sitter vi i alla fall på kalle och jossans balkong och tar oss en drink, väntar på att maten ska bli färdig, grillat på potatisgratäng! UNDERBARA DAGAR BLIR DET! Tack älskling!

Kommentarer
Postat av: bellsan

kul !:) hoppas du hittade nåt schnyggt sötaste thillis ;)

2008-05-31 @ 17:43:10
URL: http://isble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0