The loneliest city of all


Helgen har gått fort. Gårdagen tillbringade jag här hemma med tjejerna. Pratade lite och spelade kort. Härligt väder och så lär jag säga också. Idag har jag varit riktigt duktig i alla fall. Har städat ur en av mina gaderober ordentligt! Så nu har det blivit en "nyinköpt" gaderob. så man hinner se vad man handlar, annars åker det ju som vanligt in i en knöl i gadroben. men nu så ska det bli ordning och reda! Duktigt va? 
Mathias är på väg hem nu, så vi får se vad vi ska göra.

Sen jag var 17 år
17 år i staden där jag växte upp och så
märker du hur fort det går
och jag var 17 år ville inte va den
som blev kvar..
image656
image657
image658
image660




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0