Slapp Fredag

Hej Hej!
Just nu ligger jag Mathias och mor min som tre utslagna sillar i soffan. Vi har ätit en hel del nu kan jag säga. Först lite härlig tacos och sen en fet godispåse som efterätt! Företagsekonomi provet gick sådär. Det känns rätt bra, men det skulle lika gärna kunna gått sjukt dåligt. Så vi får se när vi får tillbaka det. Imorgon blir det en sväng in till Gävle med dom där äldre brudarna! Det vill säga mamma och hennes kompisar,  får se om man kanske kan lura med mamma något fint hem! men nu ska jag kika vidare lite på tvn. Innan det blir HOCKEY så jag får väl somna i mathias knä som vanligt när det blir något sådant roligt på tvn. 
Adjö!
 
image653

SÅ AVSLUTAR VI MED EN DAGENS.
image655


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0