Sjukling

Hej Hej!
Idag hamnade jag hemma i sängen. Hatar och vara sjuk! Jag känner mig så ensam och uttråkad. Sitter i alla fall och kikar på så ska det låta! och myser i thias tröja som luktar grymt gott. Börjar bli lite smått hungrig så jag ska väl snart ställa mig vid spisen och göra lite makaroner. Efter det ska jag försöka plugga lite företagsekonomi eftersom vi har prov på Fredag.

Utbildningen igår gick bra! Det är ju som sagt utbildning idag och imorgon också, vi får se om jag kommer orka åka dit ikväll, eftersom jag är sjuk så är det ju inte särsklit bra. men annars lär jag vänta till nästa utbildning är, och det kan ju dröja. Annars så ska jag börja jobba på en gång, ska både jobba Lördag och Söndag och sen flera dagar framöver. Det är ju väldigt bra! För då får jag pengarna när jag kommer hem ifrån Turkiet och är helt pank, men sen börjar ju mina hårda arbetsveckor på Bilmetro! 6 veckors jobb. Så i höst lever jag livet när jag får min lön :) Fast till dess får jag slita!

Dagens Frukost: En stor tårtbit som min snälla moster skickade med hem till mig, eftersom jag inte kom på kalaset :) makaronerna får jag äta senare..
image637

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0