Modevisning

Tjena
Idag blev det en rätt kort idag i skolan, först gick vi ner på stan hela klassen för att prova kläder till modevisningen som vi ska medverka i för andra gången. Hittade lite fina kläder att ha på mig i alla fall :) Efter det hade vi lunch, sen Svenska och sen slutade vi. Så då hämtade mathias mig, så åkte vi till hansens och hämtade två sallader och en vaniljbulle som var min! Sen åkte vi vidare hem till Maud, för det var dom som skulle käka. Så vi satt och myste där ett tag tills vi åkte hem hit. Senare idag blir det nog lite kalas. Så jag hoppas att Annika har gjort den smarriga jordgubbstårtan som är så poppis!image672

Kommentarer
Postat av: ais

var det inte du som skulle köra stenhårt på GI thilda? ;)

2008-05-20 @ 18:24:41
Postat av: MP

hahaha!
Jo det var ju det.. men vadå aaja jag kunde inte komma med någon dålig bortförklaring!

2008-05-21 @ 13:48:36
URL: http://mathildapet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0