Min nya klänning

image697



Imorgon är det dags för modevisning igen! Jag har plockat ut 3 outfits som jag ska visa upp. Det ska bli riktigt roligt, vädligt oseriöst. Galaxen klockan tre. Sen så ska det ju även bli kanon väder imorgon, så det kanske blir en tur ut med båten och sedan grillning med mathias! Kan bli riktigt mysigt! Det är mindre än 3 veckor tills vi drar till turikiet, Det ska bli SÅ HÄRLIGT! och väldigt roligt, tråkigt att broder inte kan följa med bara, men jag klarar mig nog har ju min gofis + alla andra grabbar som ska med :) haha Tagga EM säger jag bara!
Nu ska jag klura ut någon godkvällsmat som jag kanske kan bjuda på?









Kommentarer
Postat av: Louise

Jätte fin klänning, vart har du köpt den?
Ha det fint
Kram Louise

2008-05-29 @ 21:53:03
URL: http://lou_sandberg.blogg.se
Postat av: M

Tack så mycket! Jag har faktiskt fyndat den på barnavdelningen på JC!:)

2008-05-29 @ 22:39:04
URL: http://mathildapet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0