Karlar, Karlar och den där satans sporten!

 17:00
CHING!

Idag så börjar gristräningen, fys med jögga! Kan inte bli så mycket bättre va? men jag ska ta det lite lugnt eftersom jag fortfarande är förkyld. Hoppas bara att det inte börjar att regna! Skoldagen var vädligt seg tycker jag, så det är skönt att äntligen vara hemma, käkade nyss lite gröt med bror min eftersom det förmodligen blir en väldigt sen middag ikväll :)

20:54
FY HELVETE!

jäklans träning som aldrig tog slut. har löpt upp och ner och bak och fram i högbobacken i en och en halv timme! Sen blev det mag och rygg träning. Säger bara i morgon kommer det att kännas, och då är det träning IGEN! haha men om man är otränad får man lida, då blir det 100 gånger jobbigare än vad det är. men men, nu sitter jag framför tvn och väntar på att kickan ska dyka upp när som helst. jag är som sagt karl lös som hon nu också blir, eftersom det blev fotboll för hennes karl också! Så vi får umgås med varandra istället! Men det är mysigt det också.

image673

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0