En tripp till Huvudstaden

Idag gick bussen från skolan vid halv 8 tiden, då begav vi oss till UFmässan i Stockholm. Eftersom vi ska ha ett eget UF företag nästa år, så kan det vara väldigt bra och se hur dom har gjort det här året. Det var mycket intressant kan jag säga till er som missade det, Efter två timmars vandring bland alla företag så tog vi sedan bussen in till stan för att shoppa lite. men oturs nog när man väl är i Stockholm så hittar man icke mycket.. men vi ska ju dit igen på torsdag så jag har en chans till! Jag fick i alla fall med mig hem ett par chinos och en tshirt. och sen hände de lite saker för mig Kurvan och Isabelle, jo vi hittade inte tillbaka till där bussen stog, så resten av klasserna fick sitta och vänta i drygt 10 minuter på att vi skulle hitta till rätt bro! Sen när bussen börjar rulla så kikade vi ut igenom fönster och GISSA vem vi ser? jo SNOOKDANNE! Tackar gudarna för den förseningen vi gjorde, annars kanske vi hade missat honom!
Men nu är jag i alla fall hemma, och ska snart krypa ner i sängen med mathias efter en fantastiskt god middag som han har lagat :)  Idag fick Mathias ett kärleksträd av mig som vi nyss planterade på baksidan :) Så nu får vi se hur det kommer att växa och gro!

image600
image601
image602
image603
image604
Men nu är det dags att sova lite. Nationella prov i matte imorgonbitti! TACKAR!
GODNATT

Kommentarer
Postat av: Johanna

Var kommer chinosen och t-shirten ifrån?

2008-05-08 @ 15:50:10
Postat av: M

båda två ifrån H&M :)

2008-05-08 @ 21:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0