En mysdag med mor min!

Hejsan
en och samma uppgift i ungefär 1,5 timme! Fy tusan vad förbannad jag blev på  Idag har skoldagen inte varit det minsta bra, det gick skit på nationella, sen på info layouten fick jag hålla på medden. Men nu är jag äntligen hemma. För ett tag sedan cyklade jag till prix för att köpa lite gott till ikväll. Jag och moder min är nämligen helt själva, så det blir att kika massa tjej serier, och så ska vi ha lite mys med småplock! Det vi kallar mackor,korv, kex och annat gott som vi äter till kvällsmat framför tvn. Imorgon bär det av till Stockholm för en andra gång! vi får se om jag blir nå bättre och ta kort då, men man har ju inte tid när man springer runt som en galning i alla butiker.. Men nu ska jag försöka att plugga lite.
image608
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0