Tillbaka till skolan

Nu är man tillbaka här igen, rätt skönt lär jag då säga!

image427

Inte för att vi har så mycket att göra eftersom det inte kommer någon lärare! Så vi sitter här och väntar.. Idag  slutar vi 20 över 1. Så har inte särskilt lång tid kvar här. Tänka sig att imorgon är att sista dagen i skolan! Sen åker vi :) Sjukt underbaaaaaaaaart! Tror nästan inte att mina blogginlägg kommer att handla om så mycket mera, än hur mycket jag längtar! Som sagt gårdagen åkte jag en sväng till valbo med Simone och Kurvan, Handlade en tshirt till mathias och en kofta till mig själv. Sen hämtade mathias oss så åkte vi en sväng till Åhléns, där handlade vi lite solkräm och andra krämer :) Sen blev det kvällsmat hemma hos mig, efter det var klockan runt 7 och konstigt nog så somnade jag och mathias då, sen vaknade vi runt 11 tiden för att senare somna om :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0