Söndag, En dag mindre

Har precis kommit hem från Falun. och stryk fick dom precis som planerat, vi vann matchen med 8-3? Ja så kasnke det var. Och jag kanske inte missar kvalmatchen heller om jag har tur :) Den skulle egentligen ha varit den 29onde, men nu blev det datumet inställt. Så jag får hoppas att jag hinner hem från Egypten. Nu väntar jag bara på att maten ska bli klar någongång, är sjuukt hungrig. Pappa kom även in hit nyss och kasta in min resväska, så jag lär väl börja packa lite efter jag har ätit klart. Sen blir det mys som bara den. Mathias är på väg hit så vi ska väl titta på film och äta något gott :) En vanlig söndag helt enkelt.  Imorgon ska jag i alla fall till skolan! Det ska däremot bli riktigt roligt tycker jag, sjukt länge sedan jag träffade alla tjejer i klassen :)

Kommentarer
Postat av: !! !!

egypten, ska de vara nått de?;)

2008-03-16 @ 18:22:03
Postat av: mathilda

KAN JAG LOVA! :)

2008-03-16 @ 19:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0