Resfebern stiger

Idag har jag shoppat denna juvliga röd kläning och en svart kjol. Mycket härligt, vill bara handla mer och mer och sedan slänga ner i resväskan. Har dock inte tagit fram den än, men lite saker är ju som sagt planerade att hamna där i. Ska strax iväg på träning, jag hoppas det blir hårdträning. Kan behövas faktiskt.  idag på lunchen gick jag in på kicks och luktade på en massa parfymer. jag föll faktiskt för den nyaste escadan, den tyckte jag luktade grymt gott! Jag tänkte som sagt beställa en nu när jag ska ut och resa!
Men nu lär jag göra mig klar för träning. Skriver nog lite mera senare.

image419

image420

Kommentarer
Postat av: Frida

vart köpte du klänningen Mathilda? skitsnygg! =)

2008-03-12 @ 20:27:42
URL: http://fridalytter.blogg.se
Postat av: erika :D

men va fint du köpt :) är solglajjerna från bikbok?

2008-03-12 @ 20:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0