Grattis till mig själv

Ja precis Mathilda Peters har fått sommarjobb :) Grymt glad är jag kan jag erkänna. Och nu kan jag även avslöja vad jag ska göra och vart jag ska vara :) haha jag ska jobba på Bilmetro i Sandviken och sitta i receptionen och ta betalt av dom kunderna som kommer och handlar där inne och sedan ska jag sköta bilmetros fakturor. Lite företagsekonomi som sagt! Så nu gäller det att jag händer med ordentligt på lektionerna i skolan. Jag tror jag ska jobba 6 veckor. Det är rätt mycket, men desto mer pengar kommer jag och tjäna! och som sagt så vill ju jag och mathias åka till Thailand nästa vinter, så jobba lär jag ju göra ganska mycket i så fall :) 

Dagen på jc idag tycker jag var lite roligare, eftersom det fanns lite mera att göra! Jag och Johanna lunchade på Ikea, jag var väldigt nöjd med min mat men det var inte Johanna eftersom hon tyckte hon fick lite lite! men så är det när man arbetat för fullt, då ska man kräva mycket mat så att man orkar. Trött i kroppen är jag idag också, inte särskilt van vid att stå en hel dag. Det enda jag gör på vardagarna annars är att sitta vid datorn i skolan, Imorgon kommer jag inte få någon sällskap av Johanna på praktiken, för hon är bara där Måndagar och Tisdagar, men istället får jag sällskap av Ida från trean. Så jag har ju något ansikte som man känner igen.

Tack för det.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0