Är det bara Tisdag?

Tiden går så grymt sakta nu tycker jag!
En kort dag på praktiken blev det idag, eftersom vi ska på kalas. Riktigt skönt faktiskt. Jag hoppas att dom bjuder på riktigt god mat och gott fikabröd :) Dagens arbetsuppgifter har varit att plocka upp varor, både nya och påfyllnad av gamla varor, och det är ungefär som alla andra dagar har sett ut? Det är riktigt kallt i mitt rum nu, på något konstigt vis så var visst inte elementet på, så nu ligger jag under täcket och myser :) På ett sätt är det riktigt roligt och ha praktik i Valbo, eftersom på varje lunchrast går man och strosar igenom butikerna en efter en och hinner se varje ny tröja som kommer in i varje butik. Så nu kanske man hinner vara först med och köpa något nytt! Imorgon ska även Evelina på jc ta med sig lite bilder och visa mig från när hon var i Egypten, och det kommer ju bara att få mig att längta ännu mera! Otroligt asså vad jag vill åka nu. Om vi inte kommer hem för sent ifrån kalaset så ska jag ta fram min resväska och börja små packa lite. Det är faktiskt lika bra, för jag hinner packa om 5 gånger till sen, så jag lär väl börja att lägga fram lite så att jag sedan kan plocka undan massvis med kläder som inte får plats att ta med sig. Eller som kanske är väldigt onödigt att ha med sig. Nu ska jag väl ta och byta om till kalaskläderna. Skriver kanske mer sen hur det var där!
puss
  image416

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0