Trööööööttjej

Igår var jag i Stockholm, blev en del shopping faktiskt. Hade en jätte mysig dag med mamma. Vi hade turen på vår sida så vi fick åka limosine med pappa till Stockholm så fick vi sedan ta bussen hem. En bra dag helt enkelt, Sen när jag kom hem ringde jag tjejerna, vi bestämmde oss för att sätta oss ute i naturen och mysdricka lite och spela gitarr, så jag ringde ecce, så följde han zäta och olle med också! Det blev riktigt mysigt och myggigt, vi blev kvar där väldigt länge, sen tog vi oss en promenad till stan där jag mötte thias, så kunde vi sedan ta en taxi hem till vallhov och sova:) 

Idag är det sista dagen på mitt sommarlov, sen börjar jag att jobba! och jag känner mig sjuk, ont i halsen och i örat! jag dör! jag vägrar att bli sjuk nu när jag ska börja att jobba, det får jag inte bli. Idag känner jag att jag bara ska vara hemma och kurera mig. Senare ikväll ska iallfall jag och mathias kolla på EM finalen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0