MAMMA MIA!

Vilken film alltså! JAG BARA ÄLSKAR DEN! blir helt besatt i miljön och i sångerna! Väldigt bra film lär jag säga! Jag har i alla fall haft en underbart mysigkväll med mormor! Hon hämtade upp mig efter jobbet, sen åkte vi in till gävle. Tog oss en varsin varm macka och satt oss ner ett ögonblick för att kika på lite människor. Sen tog vi en sväng om inne i nian innan det var dags för att ställa sig i kön till bion. Fullproppat med människor överallt! och det värsta var att mitt i filmen så gick blixten ner i huset, så all el stängdes av. Det blev bäcksvart! men efter ca 10 minuter så fick vi fortsätta att kika på filmen :) Sjukt bra var den! REKOMENDERAR DEN VERKLIGEN!!! Nu ska jag slå mig ner med mathias och kika på lite tapeter och golv :) PUSSGODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0