Magkatarr och tovigt hår


Hej Hej! Kom precis hem från mormor! Jag och mamma tog oss en sväng dit och hälsade på! Mysigt som alltid. Nu sitter vi här i soffan, jag borstade precis tänderna medans mamma hetsåt några nävar ostkrockar? crazy av hon säger jag bara! Sen när jag frågar vad gör du? då sa hon ja jag vet inte, det här är den sista! haha.. Ont i magen har jag också, stressar och sover för lite, dagarna bara går fram. Jag blir stressad och nervös av alla dessa siffror på jobbet, men men nu ska jag fortsätta att kika lite på project runaway så ska mamma få göra någon rolig inbakad fläta av mitt toviga hår.. Sen sova en stund tills jag får sällskap.


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0