GÅR IN PÅ FEMTE VECKAN

Gårdagen blev det en halvdag på stranden, eftersom det behövdes mycket sömn från lördagen, haha stackars natha fick ta sig ifrån mig klockan halv 8 på söndagmorgonen eftersom hon skulle jobba! Men runt halv 2 tiden hämtade lovisa mig. Blev kvar på stranden tills 5 snåret då broder kom och hämtade mig, för då var det dags för att representera familjen på Morbrorskalas! Jag och sebbe åkte dit och grillade lite med släkten, eftersom mamma och pappa är på öland. Sen åkte vi och hyrde en film och kikade på den innan det var dags att sova, vi som arbetar lär ju som sagt sova i tid.

Idag har det varit en rätt dryg dag på jobbet, blev inte helt rätt med alla dessa siffror, tur att jag fick en bra pause med lunch hemma hos mormor, hallon och jordbubbar till efterätt! Gött. Nu funderar jag att ta mig en promenad, kan behövas eftersom träningen sätter igång imorgon, träning tisd,onsd torsd HÄRLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0